FAQ – Najczęściej zadawane pytania.

Bezpieczeństwo Państwa samochodu jest dla nas absolutnym priorytetem. Nasz parking jest dozorowany 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez naszych pracowników, dodatkowo wokół całego terenu znajduje się solidne betonowe  ogrodzenie, a sam teren jest monitorowany przez kamery, umożliwiając kontrolę nad osobami tam przebywającymi.

Zarezerwowanie parkingu nie jest konieczne, należy jednak pamiętać o tym, że dokonując rezerwacji telefonicznie bądź poprzez formularz rezerwacyjny, mają Państwo 100% pewność otrzymania miejsca na naszym parkingu przy lotnisku Katowice-Pyrzowice. W przypadku zjawienia się na parkingu bezpośrednio „z ulicy” należy liczyć się z tym, że wszystkie miejsca mogą być już zajęte.

Za naszą usługę wystawiamy „Fakturę dla podatników zwolnionych podmiotowo z podatku od towarów i usług” jeśli wyrażają Państwo chęć otrzymania w/w faktury, prosimy o przygotowanie danych i przekazanie ich pracownikowi po przyjeździe na parking. Dokument będzie wydany przy odbiorze samochodu.

Odpłatność za miejsce postojowe można uiścić w dniu przyjazdu na parking tylko i wyłącznie w formie gotówkowej (PLN, EURO).

Nasz samochód  jest dostępny 24 godziny na dobę. Jako iż od lotniska Katowice-Pyrzowice dzieli nas zaledwie 600 m – pod terminal dojeżdżamy nawet w 2 minuty. Aby zadbać o sprawny i spokojny transfer, prosimy o przyjazd na parking minimum kwadrans przed planowanym czasem przybycia na lotnisko.

Po przylocie i odebraniu wszystkich bagaży prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą parkingu, która wskaże Państwu miejsce odbioru.

W razie jakichkolwiek problemów z uruchomieniem pojazdu po powrocie nasi pracownicy służą pomocą. Na miejscu posiadamy m. in. prostownik.

Zarezerwuj miejsce telefonicznie: +48 720 765 191 lub Rezerwuj online